Despois de estudar as enquisas chegamos ás seguintes conclusións:
Do comportamento e hábitos de uso que da biblioteca
fai a nosa comunidade escolar e que esta enquisa desvela, podemos concluír:
·
Un
bo coñecemento tanto de actividades que programa a biblioteca como da
infraestrutura.
·
En
xeral, unha opinión satisfactoria respectos os servizos que ofrece.
Entre as
principais eivas que se sinalan para
que a nosa biblioteca escolar se converta de forma efectiva en parte integrante do proceso educativo,
nun lugar de encontro, onde os alumnos poidan acceder a recursos e actividades
que lles permitan desenvolver a súa habilidade lectora, a comprensión de
textos, o autoaprendizaxe e a destreza na procura de información, son:
·
Necesidade
de mellorar, equilibrar e actualizar os
fondos non só de títulos, tamén de formatos (ebooks, Cds, películas...) e
facilitar o préstamo e o acceso a eles.
·
Buscar
camiños que permitan unha participación, unha presencia máis activa na toma de
decisión, a adquisición dun maior protagonismo do noso alumnado.
·
Converter
a nosa biblioteca nun espazo máis axeitado para desenvolver o pracer pola lectura coa dotación dun mobiliario máis
funcional que permita a optimización do
seu espazo físico, mellorar a accesibilidade, o almacenaxe,…