miércoles, 20 de junio de 2018

VALORACIÓN DAS ENQUISAS

Despois de estudar as enquisas chegamos ás seguintes conclusións:

Do comportamento e hábitos de uso que da biblioteca fai a nosa comunidade escolar e que esta enquisa desvela, podemos concluír:
·        Un bo coñecemento tanto de actividades que programa a biblioteca como da infraestrutura.
·        En xeral, unha opinión satisfactoria  respectos os servizos que ofrece.
 Entre as principais eivas  que se sinalan para que a nosa biblioteca escolar se converta de forma efectiva  en parte integrante do proceso educativo, nun lugar de encontro, onde os alumnos poidan acceder a recursos e actividades que lles permitan desenvolver a súa habilidade lectora, a comprensión de textos, o autoaprendizaxe e a destreza na procura de información, son:
·        Necesidade de  mellorar, equilibrar e actualizar os fondos non só de títulos, tamén de formatos (ebooks, Cds, películas...) e facilitar o préstamo e o acceso a eles.
·        Buscar camiños que permitan unha participación, unha presencia máis activa na toma de decisión, a adquisición dun maior protagonismo do noso alumnado.
·        Converter a nosa biblioteca nun espazo máis axeitado para desenvolver o pracer pola  lectura coa dotación dun mobiliario máis funcional que permita  a optimización do seu espazo físico, mellorar a accesibilidade, o almacenaxe,…